Snabbspolning.

Tjohooooo sena söndagskväll!
 
Vet ni? Jag har semester.. Känns lite halvt sinnes att jag nu ska vara ledig från jobbet i 4 hela veckor men ack så förbannat skönt det ska bli.
Lite av anledningen till varför bloggen har fått lida lite också, jag har helt enkelt firat in semestern. Why wouldn´t I?
I fredags grillade jag och lillis korv på innergården och sen mös i soffan hela kvällen. Igår blev det träning, en sväng till mina föräldrar i solen & sen middag hos lillebror med sambo. Mys!
 
Idag har vi varit på Eriksö utanför Waxholm och solat & badat oss lite. Vi avslutade dagen med AIK-Åtvidaberg med lillis morfar och Evelyn var på sin allra första fotbollsmatch. Inte illa!
 
Dåligt med bilder just nu men jag återkommer imorgon. Har en hel drös med bilder att visa!
 
Trött i ögonen, har suttit och kikat på Aldrigvilas livestream i över 2 timmar nu. Grym människa som jag nämnt tidigare, amazing..
Inspirerad och motivated as hell kanske? As always.
 
Inga ursäkter.
 
Imorgon startar vi dagen med träning, med en ny gästspelare på gymmet.
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh det ska bli så spännande att höra hur det gick för M. Han är supertaggad! :)

Svar: Haha han tyckte inte jag var elak iaf, suprise lixom ;) det gick braaaaa!
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback