Goooood morning ducklips!

Jag ligger fortfarande i sängen, ganska bra jobbat för en småbarnsförälder. Evelyn kollar på Gustav (garfield you know) och jag passar på att chilla när hon är sysselsatt. R är och tränar, han gav henne frukost och satte på en film innan han gick så den här morsan har fått sovmorgon, bästa! Jag är lite rädd för mig själv och hur jag ser ut. Hahah så djävulskt svullna är läpparna. Jag tror jag får gömma mig inne idag, vill ju inte gärna skrämma folk. Vi som är bortbjudna på middag idag till Rs föräldrar, hmm. Skulle haft såna där super allergitabletter som gör att svullnaden går ner illa kvickt men dem ligger ju på recept såklart. Typiskt! Hoppas för i helvete att svullnaden lägger sig fort nu, tips anyone?


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback