Chillmode & gym!

Jag fick en briljant idé idag på lunchen när vi satt ute och glassade i solen på jobbet. R fick fixa fram något att grilla och packa med sig grejer när han & lillis hämtade mig på jobbet. Vi stack direkt till lilla badet efter Kairo och drog igång grillen och bara mös. Så förbannat skönt att hinna njuta lite av solen även om jag varit instängd större delen av dagen.
 
 
Imorgon är jag ledig och det verkar ju som att vädret ska bli ganska najs då med så jag tänker mig att vi sticker till Rösjön och solar oss lite kanske. R jobbar så det blir bara jag & lillis.
 
Nu ska jag tagga för träning. Första styrkepasset för veckan och jag är pepp - axlar, bröst & triceps today, min favorit nowdays!!!! APKUL! Superseta 4 tricepsövningar står på schemat och resten får vi se. I will die! GRYMT!
Avsluta med Tabataintervaller på bandet kanske? Min plan är att vara redigt svettig när jag lämnar gymmet.
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback