1 vecka kvar till semestern.

Jag räknar ner dagarna, jag har 4 arbetsdagar kvar till semestern. Så jävla lycklig tjej, det ska bli så skönt och bara softa, hänga med vänner, umgås med familjen och sticka iväg på någon liten tripp hit och dit. Hade gärna åkt iväg på en solsemester men man kan inte få allt. Idag har jag kört ben med lillebror, dropset på alla övningar för mig. Jag älskar att döda mina ben, körde utfall (utan vikt) tills benen inte pallade mer som sista övning. Jag var verkligen slut och kände att jag började se vitt (ja jag ser vitt innan jag svimmar) och då fick det vara nog. Vi körde några magövningar också, med högt tempo och då tror jag att lillebror ville dö en smula. Haha! Den här veckan har varit lite "seg" med mycket vila då jag visat övningar för första gången och så. Veckan som kommer blir mer upptempo har jag bestämt, flåååås.. Imorgonkväll kör vi bröst, axlar & triceps och jag läääääängtar! Nu ska vi lägga oss i sängen och kika på One Tree Hill avsnitt som vi missat. Mys!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback