Kvällsmums.

Hallå i kvällen.

Jag ligger i soffan, slösurfar, kikar på film och äter ett litet kvällsmål. Turkisk yoghurt med creme fraiche, få hallon, hasselnötter och linfrön. MUMS alltså, magen kurrade plus att det blivit dåligt med fett under dagen så här sitter jag nu och mumsar.


Yummie..

Jag slocknade på soffan och väcktes av att pappa ringde strax efter 20, tur det för jag hade inte lagt Evelyn ännu.
Bara en tidig morgon kvar innan jag får en chillmorgon följt av en helt ledig. På onsdag tänkte jag fortsätta städa ut julen, vi gjorde oss av med granen och lite annat pynt häromdagen så nu är det bara det sista som ska väck. Härligt men samtidigt känns det lite tomt, speciellt på myskänslan.

Jag längtar till ledig helg!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback