Tulips.

Jag älskar tulpaner och de gör sig fantastiskt bra i vardagsrummet sen "the makeover".  Jag köpte nya i måndags men det måste vara något fel på dem? ;) Vissa av dem lutar nästan ner i soffbordet. Whaaat whyyy?
De jag hade innan höll sig fina hur länge som helst och jag har behandlat dessa lika väl!


Ser ni? Slokande tulips.

Jag & Evy håller på och tvättar och nu är tanken att jag ska dra en sväng med dammsugarn efter lite dammande. Sen hoppar vi i varma kläder, går ner till tvättstugen och sätter på nya maskiner och beger oss ut i snön tills maskinerna är redo. Det låter som en bra idé, ännu bättre hade det varit om jag hade haft täckbyxor!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh i love tulipaner !!! Underbart vackert!!!



Snuttan jag saknar dig i mängder nu och längtar sönder mig till greklördagen <3 PUSS

Postat av: sanna

hola amiga.. ha inte för mkt vatten i vasen.. tulpaner suuuuuuger åt sig och växer som ogräs, min mormor klipper av en cm varje dag!! =D Puss

2012-01-27 @ 16:31:58
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback