Tidigt imorgon igen.

Jag har gosat ner mig under täcket och slökikar på 90210, bara helt värdelösa program på tv.
Jag fick för mig att åka och äta thaimat när Evelyn var hämtad från förskolan. Sagt och gjort så intog vi vårat favorit thaihak och njöt av den underbart goda maten och av att få maten serverad och bara sitta och ta det lugnt. Vardayslyx mina vänner!

I onsdags var R med våran lillskit på BVC för 3års kontrollen. Numera väger hon 13,7 kg och är 93 cm lång. Hon är fortfarande under medel men följer sin kurva alldeles perfekt. Hon fick göra lite olika "test", kika på bilder, rita, hoppa och sparka boll osv.

Jag har bytt arbetstid imorgon igen, det har blivit standard nästan på onsdagar på senaste tiden. Tjejen som skulle ha öppnat ska ut och svänga sina lurviga ikväll och vill ha sovmorgon, så hon ringde mig när jag hade hämtat lillis på förskolan och undrade om vi skulle byta. Jag kan verkligen inte tacka nej till ett dagspass för jag hatar att stänga. Nu gick våran minisats-plan i stöpet så det får bli en annan gång helt enkelt. Jag får ta mig till gymmet själv imorgon efter jobbet, för träning är forfarande planen.


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback