Kalas numero uno.













Ikväll har vi haft lite treårs kalas för lillis med goa vänner. Vi bjöd på två olika pannkakstårtor, en med sylt, grädde och färska hallon & en med nutella, banan, grädde och hasselnötter. Den verkar ha gott hem och det blev matkoma efter, som det så lätt blir efter sockerbomber.

Det var en riktig tröttmössa som kikade någon minut på Pippi när gästerna gått innan det var dags för sängen. Tack för en trevlig kväll fina ni!
Dgas att krypa ner i sängen snart om man ska komma upp imorgon. Fast jag har ingen som helst lust alls, vill vara vaken hela natten och umgås med min kärlek.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack underbara du för en super mysig kväll:) Haha med premiär för pannkakstårta för mig också!! Det lär jag ju våga mig på igen kan jag ju säga! Supergott!!! =D Puss på dig sötnöt!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback