Dags att dra igång lördagen.

Adele på hög volym har startat denna fantastiska morgonen och underbara helg. Med två ägg, en kopp kaffe med vispgrädde och en babybellost i magen är jag nu redo för dagen. Våran kära dotter leker med rullen med golvplasten, tydligen väldigt roligt att rulla över den. Toker!

Vi fick inget golv inlagt i torsdags, dem trodde att allt var klart här för att bara kör igång. Kruxet? Vi hade ju inte fått något golv. Så igår kom dem och lämnade golv + lister hos oss och det ska stå i minst 48 timmar i rumstemperatur så dem fick mina nycklar så att dem på måndag kan komma in och lägga det. Wohoo! Så på måndag när vi kommer hem från jobbet lär det vara klappat och klart. Lycklig!
Ni ska bara se hur snyggt golvet är! Det golvet vill jag ha i hela lägenheten.. Det lär ju hända men man kan ju få önska ;) men damn vad fint det är, det kommer bli amazing när det är klart.

Evelyn är fortfarande pigg och ingen feber så långt ögat kan nå så vi ska ta en tur till Ikea enligt planen, presentkortshopping kan aldrig bli fel..

Dags att tysta ner Adele och brumma iväg innan dagen går förlorad.


Nytt från Mio som numera pryder våran tv-bänk. Jag dog nämligen lite när jag såg hjärtramen. Got to have!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback