London Baby!


Nu kan jag ju faktiskt avslöja vad min alla hjärtans dag suprise för min kärlek var för något.
En liten tripp till London. Den 29 maj till den 1 juni sticker vi dit och upptäcker tillsammans. Ingen av oss har varit där tidigare så det ska bli jättekul. Hela 3 nätter bli vi borta och vi får i stort sett 4 hela dagar där då vi landar ganska tidigt den 29onde och åker hem sent den första. Kalas! Jag hade gärna kommit iväg på en avstickare lite närmare i tiden men allra helst ville jag att det skulle vara varmare ute så man slipper pälsa på sig och kan njuta av att vara ute på vift.
Jag tror nog att karln blev väldigt överraskad. Jag kan det där med presenter, det har jag alltid sagt!




Har ni några tips på boende eller vad vi absolut inte får missa när vi är där så SHOUT!

Jag längtar!


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh du ska fy massor med tips, har junnit förbi där två gånger + att vi åker ju dit igen 23-26 maj :-)



Love h!

2012-02-18 @ 11:15:31
Postat av: JessICA

Vad avis jag e!! Vill oxå åka på en romantisk weekend!

2012-02-24 @ 00:53:56

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback