Äntligen äntligen äntligen!

Jag loggade in på facebook när min lunchrast började och såg att Lundmyr lagt upp en ny bild, bara några minuter innan.

TADAAAAA!


Äntligen fick vi se en färdig bild på vårat hjärta ♥ Himla fin tycker vi!
Blev alldeles lycklig och hoppade till när jag såg bilden. Haha, har ju väntat riktigt länge på den nu!

Jag hade lyckats ställa mitt alram 1 timme fel imorse så istället för att bli väckt 04.45 ringde det 05.45. R petade på mig och sa att jag måste ha försovit mig varpå jag svarar "nej det är lugnt, alrmet ringde nyss" men i samma sekund inser jag att jag ställt det fel. Så upp och hoppa, borsta tänder och i ett par kläder för 06 måste jag gå hemifrån för att komma i tid till jobbet. I tid var jag men jag har sett ut som en zombie all day. Haha jaja inte så noga ;)

Sitter och väntar på att R ska komma hem från sin klippning och sen sticker jag och tränar. Good shit!

/ Sandr0o



Kommentarer
Postat av: Hanna

Sååå fin prinsessan är <3

Längtar till lördag så jag snart spricker :)

LOVE H!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback