Varför går helgerna alltid så förbaskat fort?

Jahaaaa. Så var ännu en helg förbi. Dags för andra arbetsveckan efter semestern. Sista veckan på gamla schemat och sen väntar nytt schema, det ska bli så skönt att få gå in i info på heltid och slippa vara dagisfröken som jag faktiskt tyvärr är till och från just nu.

Igår var vi på kryssning hela dagen med delar av Rs släkt. Hans mamma fyllde år så vi firade henne genom att pysa iväg på det. Frukostbuffe & och sen lunchbuffe, så jädra gott. Älskar buffe!

Vi spenderade kvällen i soffan framför en hyrfilm, sjukt trötta efter att ha gått upp i ottan.

Jag känner mig inte alls speciellt taggad över att klockan ringer 04.45 imorgonbitti och att jag ska jobba två helger framöver, iomed schemabytet har jag fått byta jobbhelg och då blir det två helger i rad. Så 12 arbetsdagar av 14 har jag framöver, inte jättelockande men hey cash is king har jag hört.

Har precis kikat Akos senaste videoblogg. Hysterisk kille det där, han är verkligen ett monster när det kommer till träning. Sjukt inspirerande dock och jäkligt humoristiska videobloggar bjuder han på, love it! 
Nyfikna? Surfa in på
akorahim.se och läs & kika! 

 

Bäst väder för att sitta på soldäck och glassa. Varmt & skönt!

 

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback