Sysslinghäng.

Spöregn ute, helt värdelöst men samtidigt ganska mysigt. Dagen har inte bjudit på allt för mycket, startade dagen med ett ryg&biceps-pass med M. Mycket "extraövningar" och "extraset" blev det och jag älskar sånt vet ni!
Väl hemma gick lilla familjen ner och köpte lite bröd på Coop som vi gick och matade ankorna med (jaja pappa det heter inte ankor yada yada). Evelyn var nöjd och jag & R satt i gräset och njöt av solens strålar.
 
Vi var och hämtade ut våran efterlängtade våg som jag beställde för flera veckor sedan, produktionskrångel har jag fått höra. Det är iallafall en sådan våg som mäter kroppsfett och vätskemängd också. Litar inte på den till 100 % men den ger säkert ett hyffsat bra hum om hur man ligger till, våran andra våg var trasig så vi behövde i vilket fall en ny. Jag ska väga mig på den precis innan jag sticker till Axon den 18:nde så får vi se hur stor skillnaden är eftersom han kommer mäta mitt kroppsfett där. Det var ingen rolig historia och hoppa på vågen idag kan jag tala om, helt väntat egentligen men ändå lite chockerande. Dum som man är! Semester till senast på torsdag innan jag kör igång igen, vill komma på banan igen innan Axon-grejen drar igång. Det har absolut inte varit något fel på hur jag tränat under semestern för där har det gått bättre än vanligt och jag har hunnit med fler och bättre pass. Däremot är kosten under all kritik, precis som jag tillåtit mig så inga konstigheter egentligen men nu får det snart vara nog. Trött på att känna mig svullen och tung i kroppen helt enkelt, healthy is the shit!
 
 
Lite bilder kanske? Här från i fredags när vi hängde hemma hos min faster i Örebro. Evelyn lekte med sin syssling Arvid och jag passade på att springa efter med kameran och fotade som en tok. Det gav resultat, många finfina bilder på dem två busungarna.
 
 
 
 
Fina kiddos vi har!
 
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfina bilder!

2012-08-06 @ 22:15:48

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback