Sicko!

Jag mår överjävligt.
I tisdags kväll fick jag plötsligt pang-ont i halsen, onsdag morgon rev det som sjutton i halsen. Pallrade mig till jobbet trots det, kände mig inte allt för dålig utan mest lite "lagom" förkyld. Väl efter några timmar på jobbet började jag må pissigt med ont i magen och allt man kan tänka sig. Jag gick hem och dog i soffan. Började må ännu sämre och inatt har jag knappt sovit då jag har mått så dåligt, har svårt att andas då det är alldeles tjockt i halsen. Känns som att andas genom ett sugrör ungefär, helt lovely!

Har sovit i sisådär en timme idag kanske, jag har inte lyckats somna mer än så. Nu känner jag hur alvedonen börjar släppa och min värld går under ännu lite till. Dags att fylla på!

Blir hemma från jobbet imorgon när vi har inventering, så himla typiskt men vad gör man?
Vanligtvis brukar jag lida av ICA-syndromet som i princip innebär att man inte sjukanmäler sig om man inte är typ döende. Helt enkelt för att man inte vågar. MEN det håller inte om man inte ens klarar av att stå upp under en längre period, ni kan kalla mig lite halvt döende.

Nu håller vi tummarna för att jag blir frisk till helgen, ovärt att vara sjuk en helg när man jobbar på ICA? Japp!


Kommentarer
Postat av: cattis

ey yo. ja tror ja har samma skit som du :( När tänkte du blir frisk? så kan ja försöka matcha in att bli frisk själv samma datum ;) e ju i sthlm nu!

2012-09-05 @ 00:11:51

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback