Hur tränar jag?

Jag har haft två riktigt grymma träningsdagar.
Igår köde jag rygg & biceps med lillebror och idag har jag kört ben all by myself. Lillebror var hyffsat med på noterna igår han också och han tyckte det var det jobbigaste passet hitills, asum!
 
Igår såg det ut som följande:
Latsdrag (brett) - 4 set a 12 reps
Rodd i kabeln - 4 dropset
Pull ups - 3 set a max reps
Chins - 3 set a max reps
Hantelrodd - 5 set a 12 reps
Bicepscurl med skivstång - 7 set med varannan 10/15 kg.
Bicepscurl i kabeln - 3 set a 12 reps
Hammercurls - 3 set a 12 reps
Jag körde full fokus på ryggen. Jag har förbannat svårt att få träningsvärk i ryggen och ja jag vet, man måste inte få träningsvärk men det är ju ett jädra härligt bevis på slitet kan jag tycka. Vem vaknade med träningsvärk i ryggen idag? Lycklig tjej!
 
 
Idag då? Var helt otroligt opeppad när jag stack iväg till gymmet imorse, jag har en sådan hatkärlek till just benpass. Väl på gymmet och efter 4 set benspark var jag på banan.
 
Benspark - 4 set (extremt långsamt i negativ riktning) a 12 reps.
Legcurl - 5 set a 12 med låg vikt för full kontakt, brukar ha problem att hitta baksidan riktigt ordentligt.
Benpress - tre olika fotpositioner, 10 höga, 10 låga, 10 breda. VILA - repeat * 3.
Benpress - tungt * 6, lätt * failure. VILA - repeat * 3.
Vadpress - 3 set a 12 reps.
Jag kan säga att efter det här gick jag lite som en anka, haha!
Körde 2 magövingar, en rumpövning + några plankor innan jag avslutade med grodhopp 10*5 och till sist jägarvila * 3 till failure.
My gad!
Det är verkligen hatkärlek det här och bästa känslan när man är finished and done!
 
Imorgon är jag taggad för axlar, bröst & triceps. Jag ska nöta dips, jaaa det ska jag! PEPP!
Step out of your comfortzone got damn it.
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback