aldrigvila.se

Imorse startade jag dagen med ett ben/mag-pass med Marcus. Improviserade en del och det blev många bonusset och annat kul. När jag till sist inte kunde ta mig upp ur knäböjspositionen igen fick det räcka.
Då är man klar mina kära vänner.
Påväg från gymmet hade jag på något sätt förträngt att vi hade tränat ben så jag börjar gå ned för trappan som om ingenting, big mistake. När man har tränat ben riktigt ordentligt måste man tänka på hur man går i trappan, att man spänner benen och inte "släpper efter" i stegen. Mitt knä vek sig och jag åkte ihop, haha för i helvete Sandra, bra jobb!
 
Inget vettigt har vi tagit oss för idag. Legat hemma och degat, ätit jordens bästa hamburgesas till middag. Där gick min sista måltid lixom, känns lite så iallafall. Haha imorgon är det nya tag and back to normal, jag kommer skippa kolhydraterna nu fram till den 18 augusti då jag får se Martins upplägg. Jag är så jäkla taggad, det kommer bli grymt. Kämpigt men kul! Jag är inte den som backar för en utmaning direkt, bring it on I say.
 
 
Jag slängde upp en bild på Instagram häromdagen lite på skoj då aldrigvila.se höll en liten tävling. Evelyn fick bli mitt tävlingsbidrag, haha sötnosen. Det räckte inte till en första plats men en solklar andraplats, dock utan pris. Hon fick bli omnämn på bloggen iallafall. Hahah.. Ingen är typ gladare än Evelyn, lilla tokan. Jag har spelat in flera videosar på henne ikväll, hon är så hysteriskt rolig ibland och det är nästan skrämmande hur mycket hon snappar upp.
Jag ska visa er senare ikväll hoppas jag.
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback