Sån är jag.

Shit vad skönt att sluta tidigt på en lördag, jag slutar alltid 19 annars så det här är ju lyx.
Dock en engångsföreteelse då en kollega är på semester. Skulle ha slutat 15.15 men stannade till 16 då det var mycket att göra plus att jag försov mig 45 minuter imorse, grattis! Snön ställde till det ännu mer, annars hade jag varit framme på jobbet tidigare. Jäkla skitväder!

Sitter på Rs jobb nu och väntar på att han ska sluta. Vi tänkte sticka och köpa thaimat och ta med hem, idag är det lite svullodag för mig. Eller nja svullo var väl att ta i men thaimat följt av fruktsallad och vaniljkesella, tillräckligt onyttigt men gott det!

Jag funderar på att prova något nytt på måndag eller möjligtvis veckan efter, vi får se vad jag känner. Paleo eller warrior diet har jag siktat in mig på.
För den som inte förstått det ännu så älskar jag att prova på nya saker, oavsett vad det gäller men just nu är det träning och nutrition som intresserar mig. Livet lixom!


Hade inga passande bilder att bjuda på så det får bli den här, sådan far - sådan dotter <3


Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHAHA bertan ser ju shit rolig ut :D

2012-04-15 @ 20:52:59

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback