Helgen.

En mysig helg med familjen är förbi. Vi hann med en hel del både trevligt och nödvändigt. Evelyn hade tjatat om att åka till Lek & Bus så dit for vi på lördags förmiddagen och spenderade några timmar där. På kvällen blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar.





I söndags hade vi en fixardag. Vi haft jaft en dvd-hylla liggandes på golvet i 2 månader ungefär då vi inte haft tillgång till en borr. Nu lånade vi Rs morfars borr och Rs pappa kom hit och hjälpte till att lyfta och mäta så vi fick den på plats. Hur lätt som helst gick det, vi har alltid haft världens problem när vi ska borra här i dessa jädra betongväggar men nu gick det utan problem. Wohooo! Vi gjorde också nytt hål till lampan i vardagsrummet så nu hänger den över soffbordet istället för mitt i soffan typ. Haha amazing!

Jag hann även påbörja min tavelvägg i hallen. Alla ramar är uppe, ska beställa några nya kort till dem bara och köpa lite ljusgrejor och förmodligen ett väggord. Det blir så fint så!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback