Storhandling - check!

PUH! Åtta matkassar senare och vi är färdighandlade.
Pappan i familjen börjar 1530 idag så vi passade på att sticka iväg alla tre och storhandla, det går ju betydligt mycket fortare och smidigare än om jag åker själv med lilltösen. Nu är det verkligen proppfullt i kylskåpet och på alla andra ställen också såklart men kylen är fylld till bristningsgränsen. Jag drömmer om att ha kyl & frys side by side. Tänk så skönt att slippa fundera över om sakerna kommer få plats eller ej när man handlar utan bara plocka på sig.

Lillis sover och R har precis dragit iväg till jobbet. Allting är inplockat i skåpen och diskmaskinen är tömd. Min plan är nu att passa på att bara dega i soffan innan lillis vaknar vi ska ta tag i nästa projekt - nämligen städning. Jag vill slippa ha några måsten tills på fredag när jag är ledig, då ska jag och Evelyn på ljus & pyntjakt. Nu när dvd-hyllan är på plats måste vi har något att pryda den med och lite så. KUL!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback