Pain.

Igår var en intensiv kväll på jobbet. Det var kaos rakt av i hela butiken! Jag tycker inte alls om att jobba torsdagskvällar då det har en tendens att alltid vara på tok för lite personal för att möta kundflödet. Men igår slog alla rekord och tog alla priser så när jag fick stämpla ut strax efter 20 pustade jag ut.
Mitt högra knä + knäveck och runtikring hade tagit rejäl skada av allt springade och flängande igår. Jag har lite problem med just mitt högra knä och ibland slår det till och blir lite värre, som igår. Vanligtvis brukar det gå över under natten men idag är benet fortfarande stelt och in pain.
Det ska bli skönt med helg med andra ord!

Kör kort dag idag, lycklig jag. Dags att ta på sig fredagsfejset och bege sig snart.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback