Mummys little helper.

God dagens people.

Jag är trött trött trött trött. Imorse ringde min klocka 04.45 och när den ringde hade jag ännu inte lyckats somna för natten trots att jag lade mig för att sova vid 23. Jaa ni kanske kan gissa hur trött jag varit idag på en skala från 1 till 23? 0630-1645 och sen äntligen hem och laga mat med min lillis. Evelyn har varit en riktig liten hjälpreda idag, skurit banan till maten och gjort saft alldeles själv.




Hon fick dock lite hjälp med saften då jag öppnade förpackningen och talade om för henne att hon skulle fylla förpackningen fyra gånger men annars så fixade hon det helt alena ;)

En dag kvar innan ledighet. Jag blickar framåt mot en ledig helg med familjen. Mysigt så in i norden!
Annars känns det lite som att alla dagar går på räls och man själv går omkring som en zombie dag ut och dag in. Men jag är lycklig i kropp & själ och vi har ju något fantastiskt att se fram emot iomed att vi åker till Thailand. Det är så roligt att Evelyn pratar om det i stort sett varje dag här hemma.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback