Kräftis.

Vi var som ni redan vet på trevlig kräftskiva hemma hos Kimmi & Marcus i lördags. Årets första kräftor intogs för min del. Evelyn var skeptisk till att ens prova till en början MEN när hon väl smakade fick jag knappast ha mina kräftor i fred. Hon kallade dem för räkor men med några påminnelser är vi nu överens om att det heter kräftor. Det blev en hit det där iaf!











Busiga ungar.

Inatt kunde jag inte sova för fem öre. Låg och fjantade mig och vred och vände mig i en evighet tills R blev smått galen på mig. Haha närmare 03 nångång somnade jag. Himla härligt när klockan ringde 06.. Inte alls!
Dagen gick i vilket fall fort som den allra oftast gör och plötsligt fick jag sticka och hämta hem Evelinisen från förskolan. Lycka!

Nu lite winedruvs framför tvn. Addiction!

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback