Harmonisk torsdag.

Jag är en lycklig människa idag.
Vanligtvis brukar torsdagskvällar vara totalt katastrofala på jobbet. Visst har vi haft att göra men under kontrollerade former med tillräckligt med personal. Hallelulja för det!
Jag hann fixa med precis allting innan jag lämnade placet. Inga varor kvar i kassalinjen, allt upplockat och snyggt runtikring och jag hann tillomed städa undan på vårat påslager. Happy me!

När jag kom till jobbet imorse så låg lönespecarna framme och det hade jag nästan glömt bort att jag ju gått och väntat på det rackars lilla blå kuvertet. Det blev en lycklig överraskning, jobba extra is the shit! Dessvärre är det nästan omöjligt att skrapa ihop extra timmar just nu då alla vill ha cash. Dumt!

Nu har jag precis fixat varma mackor (MUMS), vi köpte nämligen en smörgåsgrill igår när vi storhandlade. Jag har saknat att kunna göra varma mackor sedan jag bodde hemma. Så tanken är att jag ska slå mig ner i soffan bredvid min karl och avnjuta mina lovely mackor.

Imorgon är jag ledig (planeringsdag på förskolan) och då ska jag lämna in bilen för att få en ny framruta och sen sticker vi iväg och shoppar med min mami.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback