Hallen.

Hola bananas!

Nyligen hemkommen efter en dag på jobbet. Det var ett enormt kaos när jag anlände och det tog en sisådär 2 timmar för mig att jobba ikapp skiten. Men sen har det flytit på ganska smärtfritt faktiskt.

Igår var jag ledig då Evelyns förskola hade planeringsdag. Den lediga dagen spenderade vi med min mamma på Thuns i Faringe. På inköpslistan stod ljusgrejor och prydnadssaker i mängder. Det blev det också.. Minst sagt! Även några klädesplagg till mig själv fick följa med hem, jag älskar alla plaggen som jag hittade där innerligt. Såå Sandra allihopa, hoppas kunna bjuda på nån rättvis bild. Istället får ni ser några bilder på hur hallen ser ut nuförtiden, efter ommålning och pyntning. Innan var väggarna mörkbruna och det fanns inte en enda grej uppsatt på väggarna.








Ja ni ser.. Vi är såååå redo för hösten!

Dags för en film innan läggdags och imorgon är det på't igen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback