Time for food.

En ny vecka har dragit igång. Vi är billösa till imorgon så jag och Evelyn har knallat hem i den friska krispiga luften. För tillfället sitter Evelyn i soffan och kikar på Pippi så jag passar på att spana runt lite på nätet innan jag ska sätta igång med maten. Det finns faktiskt rester från gårdagens smarriga lasagne som vi äter till middag idag också, jag & Evelyn. Så ingen stress med att göra maten då den bara ska ner i matlådor till imorgon, skönt. Det blir mexikanska köttbullar med ett piffigt ris till, haha. Jag börjar få tillbaka min inspiration för matlagning som varit på vift länge nu, hallelulja!



Vi pratade länge med en av Evelyns fröknar innan vi lämnade förskolan. Hon berättade lite om hur Evelyn är på förskolan, hur det går med sovandet, maten och hur hon fungerar med de andra barnen. "Evelyn är kompis med alla" fick jag höra och att hon är beskyddande. Det var en trevlig pratstund och Evelyn hade tydligen berättat idag att vi ska åka till Thailand när snön kommer och att fröken gärna fick följa med. Haha!

Livet är härligt!

Nu sitter en fröken och sjunger pippisången och vill ha pippikläder på sig, haha.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

People should try to eat in the same time everyday. It's necessary for their body.

2011-10-05 @ 09:48:52

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback