Matvraket.

Evelyns nya grej är att hon tar två kuddar och bäddar iordning med dem och filtar på golvet för henne och Josefine (hennes docka). Sen ligger dem där tillsammas och myser. Det ser lite kul ut!

Evelyn är helt galen ibland när det gäller mat. Generellt är hon lite sämre på att äta frukost men annars äter hon som en häst. Imorse däremot slog hon på stort med frukosten. Hon åt först "morfarsyoghurt" med flingor. Morfarsyoghurt heter det för att Evelyns morfar äter sån yoghurt, ni vet danonino drickyoughurt med dinosarier på? Alltså barnyoghurt i vilket fall och Evelyn har döpt det till just morfarsyoghurt. Jag gjorde en smörgås med ost till henne som hon åt upp på tre röda. När jag själv skulle äta mina flingor tjuvade hon hur mycket som helst och ville ha mer mer mer hela tiden men jag ville ju också äta ;) nu vill madamen ha ägg så det står på plattan och kokar. Hon är fortfarande hungrig den lilla tokan!

Jag & Evy är lediga idag och vi har inga planer alls. Det ska bli sååå skönt!
Jag älskar lediga dagar med min fantastiska lilla unge.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback