Vaccination.


Lillis innan läggdags med sitt fina plåster. När hon ser plåstret på armen blir hon lite handikappad i armen och man får absolut inte röra i närheten av plåstret. Ser hon det inte så existerar det inte.. Typ! Hon är något knäpp den lilla madamen. Vi får allt se när vi får ta bort plåstret!!!

Igår fick min mamma åka och hämta Evelyn på förskolan så att Evelyn kunde vaccinera sig inför Thailandresan. Det blev en sistaminutenvaccination då det totalt glömts bort. Om tre veckor ska hon ta en spruta till och sen en inom 6-12 månader så har hon skydd i många år framöver. Pappa R var och tog sin spruta imorse han med. Jag tog mina sprutor sist när vi var i Thailand 2008 så jag klarar mig ett bra tag framöver.

Tänk att det bara är tre veckor kvar nu, tre veckor & två dagar. Bara en liten sketen jobbhelg framför mig innan vi sticker. Det känns alltid jobbigare att jobba helg såklart så det är bara det lilla jobbiga kvar. Jag säger det om och om igen.. Det ska bli skönt med semester!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback