Kalaslördag.

Det är mycket kalas i våran familj framöver. Igår fyllde min mamma år. Om 1 ½ vecka fyller jag år. Om 2 veckor är det min pappas tur. Om 6 veckor är det pappa R som har födelsedag. Om mindre än 8 veckor fyller min lillebror år. Om lite mer än 2 månader är det äntligen Evelyns tur att bli ett år äldre. Hon tjatar ofta om att det är hennes tur att fylla år nu. "Det är min tur att sitta på stolen nu, min tur att fylla år" säger hon då dem på förskolan ju också firar alla barnen som fyller år. Som vanligt sitter födelsedagsbarnet ner och alla andra står och sjunger, hon längtar så.

Igår var vi som sagt hos mina föräldrar för att fira min mamma. God mat & trevligt sällskap, från andra sidan gatan såväl som från Örebro.



Evelyn älskar att leka "åka tåg".


Den onda dockan?
Här solar dem i trappen.. Dont ask me why, its all her.



Mysigt!


Pensionärsligan.


Läsa Bambi med moffi. Han brukade kallas moffa (inga konstigheter) men nu är det moffi för hela slanten.



Crazy gal.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback