Första klippningen!

Idag har vi varit och besökt världens bästa frisör. Tack snälla duuuuu! Det var nämligen dags för ett premiärklipp på prinsessan! Inget avancerat utan det var bara topparna som stod på schemat. Nu är det lite mer frisyrigt men fortfarande långt och fint. Evelyn är väldigt håröm och jag hoppas att håret inte ska bli fullt så tovigt nu när det är jämnlångt och inte massa små strån som bara hänger ner som vuxit längre än resten av håret, om ni hajar ;) Hon har nämligen haft oturen och ärvt min hårkvalité, efter en natts sömn ser hela håret ut som ett fågelbo ungefär. Grattis till oss!











Evelyn har en ny fin mössa som hon fått av sin mormor.


Nu ska jag faktiskt bädda ner mig under täcket i soffan och kika på gamla repriser av OTH. Mys!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

tack själv världens bästa ni :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback