Kalas hos bästa Hanna!

Hur kommer det sig att de lediga helgerna går så förbannat fort? Fy så jag längtar till semester och allt skoj vi ska hitta på. Igår var vi på kalas i stan hos bästa Hanna. Det var ett jäkla krångel att ta sig dit vill jag lova, dels för att varken jag eller R hittar särskilgt bra att köra bil i stan och dels för att det var avspärrat överallt iomed  Stockholm marathon. Humöret var inte på topp när vi snurrade runt runt men det vände när vi fick en parkeringsplats precis utanför Hannas dörr och att vi gick på mysigt kalas såklart.















Himla mysigt och Evelyn var i heaven med allt smarrigt som bjöds, speciellt chokladbollarna. Haha!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Tack underbara fina ni för att ni kom och gjorde mitt kalas underbart bra :D ! Puss på er!!!

2011-05-31 @ 08:38:28

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback