Wonderful child.

Ni kan nog inte ens förstå hur lycklig jag var idag vid 16.45 när jag kunde stämpla ut för dagen. Efter de över 50 timmar jag spenderat på jobbet sedan i torsdags ska det bli helt fantastiskt skönt att vara ledig imorgon. Hallelulja!

Vi har ätit fylld rostbiff med klyftpotatis, sås och sallad till middag. Yummie! Nu är det soffläge framför Sofias änglar men jag tror jag somnar snart, så trött är jag. Roberto kallar mig för "väggen" då jag lätt fastnar och missar att han pratar med mig.

Har jag någonsin nämnt att jag har en tokig och rolig dotter?
Jag blir förvånad var dag av vad hon kan, säger eller gör. Hon kommunicerar väldigt väl nu och det är superkul.
Något nytt för idag är att hon prompt ska skriva sitt namn (som består av en massa streck) på olika papper hit och dit. Speciellt hennes teckningar som vi tagit hem från förskolan. "Skiva nam" ropar hon.
Bilderna tog jag typ 1 minut efter att vi kommit innanför dörren.








Och så var det dags för halv åtta hos mig. Evelyn radade upp dockorna bredvid och satt bänkad. Ni ser ju själva hur glad hon blev när det hela drog igång på första bilden. Hon kramade dockorna och tog hand om dem också medan dem kikade på tv.




Hennes fotomin när hon vill vara rolig.

För jag är ledig imorgon. För jag är ledig imorgon. Tralalalalalaaaa.


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback