Vårtecken.


Trevlig liten surprise ute i gräset. Vår vår vår!





Jag sitter i soffan hemma hos mina föräldrar. Evelyn har slocknat bredvid mig. Igårkväll vaknade hon till (vilket aldrig händer) av hostan och var ledsen. Planen var egentligen att Evelyn skulle till förskolan idag men det sket vi i då hon faktiskt är lite halvdan. Mysigt att spendera min lediga dag med lillis i vilket fall såklart. Vi städade när papi åkte till jobbet, bäddade om Evys säng och vädrade. Fixade på balkongen så nu börjar det bli riktigt mysigt där ute. Lite blomplantering måste stå på schemat här lite längre fram. Ni ska få en liten sneakpeak på balkongen iaf ikväll tänkte jag. Nöjd Sandra och bättre kommer det bli.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback