Räääkwok - big hit.

Jag har precis tryckt i mig dagens dos av apelsiner, två stycken. Jag har fått dille på apelsiner, dem är så himla saftiga och goda just nu. Himmelskt!

Jag startade dagen med att få sovmorgon, vid tiotiden vaknade jag. Välbehövligt men trött är jag fortfarande, dock betydligt mindre än innan. Skjutsade R till jobbet och åkte sedan till Kista för att shoppa lite. Fick med mig tre klänningar, två toppar, tre par böcker och en mascara till mig själv. Tyvärr tror jag att lite åker tillbaka igen efter provning här hemma. En tisha & hårspännen blev det till Evelyn. 
Lovely att gå och spana i butiker och alla dessa vårkläder. Blommigt och sött till höger och vänster, me like!


Denna hade jag med mig hem. Vill hellre ha den i korall (som var slut) kom jag fram till så jakten kan börja.


Denna drömmen köpte jag också. Hur snygg som helst i butik men ser ut som fan på till min stora besvikelse, alldeles för puffig. Jag som älskade den! 


Söt topp som får bo i min garderob. Färgen syns inte så väl på bilden. Den är härligt cerise.

Nu längtar jag efter mitt favoritplagg - jeansshortsen!


Och så till lite drömmar, ska spana in dessa i butik nästa gång jag är ute på vift.
         
Jag skulle vilja passa i en jumpsuit men jag vågar knappt prova. Hur snyggt?

    
Jag behöver ett par nya jenasshorts till sommaren och de puderrosa är supecute.


Vill ha - jaaaaaaaaadå!


Passade på att träffa världens bästa Hanna en sväng när jag ändå var i krokarna där hon jobbar. Det var längesedan!

Efter förskolehämtning har jag och Evelyn bara varit hemma och tagit igen lite umgänge. Jag har ju knappt träffat henne sedan förra onsdagen, någon timme hit och dit bara. Vi slängde ihop en räkwok med mango, salladslök, paprika & chili. Förbannat gott blev det. Evelyn fick en egen räkwok som inte var så stark med majs & ärtor istället. Jag tror aldrig hon har ätit räkor förut vad jag kan minnas och vet ni? Hon älskade det och skulle allra helst bara äta räkorna. Haha hon norpade åt sig två stycken redan innan middagen, buse där.

Imorgon ska vi på utvecklingssamtal på förskolan vid niotiden. Det ser jag fram emot, ska bli spännande att se vad dem säger.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback