Ohh happy day!

Igårkväll var jag så trött att jag slocknade i soffan direkt efter middagen och R väckte mig lagom till halv åtta hos mig men jag kunde inte hålla ögonen öppna så jag slumrade vidare. Men när han väckte mig vid niotiden då öppnade jag ögonen, det var ju försjutton säsongspremiär av DH. Inte kan man missa det, som jag längtat!

Idag har jag varit en sväng på Ikea och shoppat lite smått, bland annat lite stuff till balkongen. Tänkte nämligen försöka få någon att hjälpa oss att borra i helgen så att jag äntligen kan få mina sablans hyllor där ute. Förra säsongen fick jag vara utan. Har dammsugit och torkat av möblerna så nu kan man faktiskt sitta där ute om man vill. Till helgen ska jag nog tvätta fönstrena. Våren är här!

Vilken härlig dag.. Det lixom spritter i hela kroppen av denna underbara sol!








Imorse lämnade jag Evelyn på förskolan och det hör verkligen inte till vanligheten. Evelyn är alltid så uppspelt över att komma till förskolan då det finns en liten pojke där, Bill, som hon tydligen kommer väldigt bra överens med. Dem leker tillsammans mest hela tiden och hans mamma hade talat om att han tillomed brukar drömma om Evelyn om nätterna. Vi här hemma får höra om Bill hela långa dagarna. Riktigt kul faktiskt! Så innan vi åkte var Evelyn ivrig "åka dagis" "åka bill" "leka bill nu" och när vi väl kom dit ropar hon högt "Bill jaaaaaaaa" och körde världens glädjetjut följt av ett långt skratt. Lycka!

Nu skulle jag behöva sätta lite fart. Ska befinna mig på jobbet vid halv fem och möta upp Lindah för att sedan köra vidare mot stora staden och gå på bio. Trevligt! Men innan dess måste jag lämna bilen till karln.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback