Happyface!

Eftermiddagarna/kvällarna försvinner ut i tomma intet.
Laga middag, äta middag, torka barn, byta blöja, pyjamas på, lite soffmys och tillslut direkt i säng.
Mer än så hinns inte med.

En ny vecka är här och jag är seg i bollen som oftast efter jobbhelgen. Bara morgondagen kvar innan jag ska njuta av min lediga dag och det till fullo också iomed biobesöket på kvällningen.

Idag har mitt paket med smink från England landat i min ägo. Det gick ju fort måste jag säga då jag beställde onsdag kväll. Happy me som kommer kunna sminka mig ordentligt imorgonbitti, eller nja det beror förstås på om jag lyckas komma upp i tid. I vilket fall som helst så kan jag varmt rekomendera lilylolo.com.uk. Förbannat billigt (nästintill galet) och snabb leverans. Tummen upp!

Jag köpte med mig en fototidning hem idag så nu är planen att hälla upp ett glas cola zero, slänga mig i soffan och bläddra.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback