Fettisdagen.

Morsning korsning!

R stack precis iväg till någon polare och skulle kolla på the big game (mohaha), Barcelona mot Arsenal. Så jag har hemmet för mig själv så att säga eftersom lilla trollet sussar gott. Jag har precis ställt in mina semlor i kylen. Jag bestämde mig nämligen för att fixa ihop egna semlor igårkväll med hallon & vit choklad istället för de traditionella då jag inte gillar mandelmassa.

Jag är trött trött trött och det tillhör nu mer min vardag att vara så trött att jag sitter som en zombie och stirrar om kvällarna. Tänkte fortsätta titta på Sofias änglar och snart hugga in på en av semlorna och hoppas på att den är smarrig.



Imorgon är jag ledig. Jag ska vila upp mig ordentligt inför min tunga helg är det tänkt.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback