Ett skepp kom lastat med huvudvärk.

Efter en pretty damn stressig dag på jobbet har jag nu sprängande huvudvärk och är allmänt trött i kropp & själ. Huvudvärken är helt galen och jag har precis slängt i mig en alvedon, hoppas så in i norden att den ska ge med sig snart för annars bäddar jag ner mig direkt. Men denna dagen började helt fantastiskt för vet ni? Vi åt frukost ute på balkongen imorse. Solens strålar värmde så underbart. Vilken lovely start på dagen må jag säga.

Imorgon jobbar jag 12-20 och så helgen 11-20 som vanligt. På måndag ska vi ha lite jobbhäng på kvällen där, först till nå ställe och sedan har vi bokat på cybertown för och spela såndär lasergreja. Haha det ska bli skitkul faktiskt, det ser jag verkligen fram emot.



/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Linnea Isabelle

Tjenixen!

Hur är läget ? :)

Postat av: therese

Samma här, fick tydligen också ett skepp lastat med huvudvärk.. ;D

2011-03-25 @ 13:47:51
URL: http://tinythess.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback