Black & White.

Idag har varit en trött dag. Jag slumrade till i soffan efter frukosten. Vaknade av samtal, tänkte gå upp men somnade om igen. Vaknade av samtal och upprepade denna procedur ett flertal gånger innan jag äntligen lyckades komma upp ur soffan. Men jag hade ju lite sömn att ta igen.
En snabb dammsugning innan jag sedan hoppade upp på cykeln och hämtade hem Evelyn från förskolan. Jag stannade kvar en stund och kikade på när Evelyn & Saga lekte, vovvarna åkte rutschkana på nån grej. Himla roligt tyckte de små liven.

Evelyn var happy över att vi skulle cykla hem. Underbart att vi går mot "spendera-mer-tid-ute tider" och det märks att Evelyn uppskattar det. Som jag längtar efter att hänga i lekparken!

Jag lagade middag medan Evelyn kikade på Pippi. Biffar med fetaost serverat med potatis & sås. Evelyn åt som en liten häst så det var poppis.



Kvällens tvtittande är över och sängen kallar. Imorgon kör jag 11-20 men snart är det helg. Chillpass i infon på fredag och sen är vi där. Cant wait!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback