Bada bada bada.


Snart är min lediga helg förbi. Usch vad tiden går fort när man är ledig. Vi har haft en underbar helg med massa skoj!
I fredags kom Kimmi & Emelie förbi på spontant Lets Dance tittande. Igår lämnade jag & Evelyn pappa R på jobbet till tio och sedan tutade vi mot Sollentuna simhall där vi plaskade runt. Efter badet blev det lunch och sedan hem och sussa gott. Tillomed jag slocknade, man blir trött av att bada. Det var amazing att sitta vid poolkanten och känna solens varma strålar mot kroppen. Vanligtvis brukar man (jag) frysa när man är och badar sådär men inte igår när solen sken för fulla muggar.

    

Vi hämtade R på jobbet vid fem och sen blev det smarrig middag för hela slanten - tacotårta. Det var mycket längesedan vi åt det. Jag hade nästan glömt bort det och jisses vad gott det är.

Idag har vi också varit iväg och haft det mysigt hela familjen. Men det tar vi senare för nu måste jag bänka mig i soffan framför OTH.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Det var mig en sjukt snygg morgonrock tösen har :D !


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback