Lovely day.

Godkväll gott folk!
Jag passar på att blogga lite medan R kikar på fotbollen. Är inte humör alls för att kika på matchen, även om det faktiskt är Sverige som spelar och inge jävla Barcelona. Jag väntar spänt på DH istället.

Livet rullar på i en faslig fart. Igår fick jag sovmorgon till nio och dagen bara sprang iväg. Idag har jag & 10 kollegor varit på kurs. Vi har pratat och diskuterat om attityder, beteende och allt som hör till dem kategorierna. Hur viktigt det är med ett första intryck och hur lätt det är att man missar en kund pga av att man inte är tillräckligt uppmärksam eller att man inte hälsar (LÖN - Leende, Ögonkontakt, Nick). Riktigt intressant och skoj har vi haft idag. Som vi har skrattat, det är ett gäng härliga kollegor jag har!
Under luchen gick vi till foodcourten och köpte med oss mat så vi kunde sitta ute i solen och glassa. Sååå skönt men såååå varmt, jag klagar inte!

Planen var enligt schema att jobba till 18 idag och enligt kursledaren 17 men vi blev klara strax efter halv 5 så det blev ännu en tidig dag. Hoppade på tåget och blev hämtar i Rotan så vi kunde åka båda två och hämta lillis.



Idag har vi ätit lax med färskpotatis, romsås & sallad! Me love färskpotatis..
Vi åt ute på balkongen så vi kunde njuta av det fina vädret. Det här är ju helt lovely, utomlandsvärme för sjutton!
Evelyn fick vattenmelon till efterrätt och det var uppskattat må ni tro. Crazy baby!!

Evelyn har för övrigt lärt sig att räkna till tio nu, felfritt. Så himla gullig!

/ Sandr0o






Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback