Goooo!

Efter 3 veckors semester kan jag lova att det satt sina spår på kropp och våg vilket inte är särskligt uppskattat.
Dags att ta tag i saken nu när vardagen åter är igång för aldrig i mitt liv att jag förbjuder mig själv att äta det jag vill under semestern. No way in hell!

I måndags körde jag igång med LCHF som jag kört i omgångar tidigare. Det har gått bra förut så jag hoppas på liknande resultat även denna gången. Det positiva är att det inte är jobbigt för fem öre att hålla kosten med LCHF (om man bortser från de första dagarna av eventuellt sug) för man får ju äta så himla mycket smaskigt trots att man går på "diet".

Dumt av mig att jag inte ställt mig på vågen ännu men imorgonbitti får jag den exakta domen så jag vet vad jag har att jobba med och kan följa resultaten.

Mitt mål är att vara sundare och slankare tills vi åker till Thailand i november. En idé jag har är att jag ska försöka börja träna lite igen. Om det så bara finns tid och rum för ett träningspass i veckan so be it. Heja mig!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback