Örebro 2011.


Jag varnar er redan nu. Det här inlägget innehåller sjukt mycket bilder, ni kommer bli bombade med bilder till höger och vänster. Det är äntligen dags för "alla" bilder från våran tripp till Örebro att go public. Jag fotade långt över 300 bilder och det är alltid svårt att välja men nu så. 


Evelyn skulle på "sest" hos min kusin med familj.


Vid frukostbordet och dricker "mofasyoghurt". Min pappa dricker nämligen denna barnyoghurten till frukost också därav har Evelyn döpt det till morfarsyoghurt.


Min farfar och hans syster när vi tog oss till Stadsparken.


Evelyn var lite tröttis.


Mina kärlekar!




Fröken bus!



En sån park vill jag ha här hemma också, stort och himla fint. Det allra bästa var en stor lekpark för stora barn och en för små barn plus poolplask. Lovely!



KAAALLLT tycker Evelyn.






Favvoglassen.




Vi fikade i Wadköping.



The love of my life.


Dubbla lekställningar.


Poolplask.




Vi åt middag på Jensens Biffhus, haha. Smarrigt! Evelyn fick målarsaker att roa sig med.



Evelyns dinosaurieben. MUMS!


Evelyn tog bort sin stol och lekte med den på golvet istället. En rastlös 2 ½ åring.





There´s a bunny in the room.



Evelyn & Stig.


Mamma & Evy.







En liten fröken som inte vill ha sina skor på sig påvägen hem.



Vad finns i vattnet?






Evelyn lekte gärna med Stig.


Evelyn fick en ny favorit under besöket i Örebro. Det var Stig hit och det var Stig dit, haha roligt.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback