Super 8!

Tjoho på er.

Nu kommer vi ikapp lite här i bloggen iomed att Örebrobilderna är uppe.
Igår var vi på Kairo och hade det hur bra som helst. Vi var lite skeptiska när vi kom dit då solen knappt visade sig och blåsten låg på som attan. Det var ganska kyligt där ett  tag tillomed men efter en sisådär 10 minuter kom solen fram ordentligt och höll sig kvar under hela vistelsen. Lovely. Något som inte var så lovely däremot var att jag glömde mitt minneskort i datorn hemma så det blidde inga bilder från gårdagen.

På kvällen åkte vi och lämnade älskade lillis hemma hos mina föräldrar då vi skulle möta Rs mamma, syster & morbror för lite bio i stan. Vi såg Superåtta och den var hur bra som helst, verkligen. Den rekommenderar jag verkligen att ni går och ser!




 Efter bion blev det fika med smarrig hallonpaj innan vi begav oss hemåt igen.
Vi kom hem efter 23 och då tjatade jag på R att han skulle hjälpa mig med mitt "hemliga" projekt och sikken tur jag hade för lite hjälp fick jag innan det var läggdags.

Vi hade ju sovmorgon imorse eftersom Evelyns sov hos mina föräldrar så vi vaknade inte förns strax före 11. Det mina vänner var himla skönt och lyxigt! Annars har vi inte gjort något spännande idag. Jag har hämtat mina kapslar så nu kan det göras mer iste och islatte till folket. Yummie!
Vi har röjt som attan nu på kvällen, rensat skafferiet, verktygsskåpet, badrummsskåpen och hathyllan plus att vi har städat det vanliga. Åhh det är så befriande när det väl är gjort. Nu är vi en god bit påvägen i våra todos, lite mer rensande blir det en annan dag.

Jag har sysslat med mitt projekt en stund men nu tänker jag faktiskt slänga mig i soffan och bara njuta en stund innan läggdags.

/ Sandr0o




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback