Hemma igen efter en weekend i Örebro.


Nu är vi hemma igen efter att ha spenderat lite tid i Örebro med min farfar. Jag har som ni säkert förstår plåtat en hel massa bilder och inte alls suttit vid datorn som ni märkt. Bilderna kommer upp lite efter som här och jag börjar med några få redan nu.

Det var någon Open Art-greja i staden så man fann en hel massa konstverk här och där. Här får ni se några av dem.













Evelyns favvo var den stora kanin, otippat värre.

Vi hade med oss min farfar i bilen tillbaka till Stockholm idag. Vi stannade hos mina föräldrar på middag innan vi for hem till vårat lilla krypin. Nu ska jag och karln hyra en film på boxen och gosa ner oss i soffan. Imorgon börjar andra semesterveckan, buuu vad fort tiden går.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback