Finally Over.

Vilken lycka. Vilken glädje.
Helgen är över.
Min 27 timmars arbetshelg är finally över. 

Jag kom hem för 5 minuter sedan och hinner inte göra mycket mer av denna kvällen än att dricka ett glas zero, tvätta av mig sminket och sen bädda ner mig i sängen.
Klockan ringer 04.45 imorgonbitti och då är det time for work again.
Men mina damer och herrar, imorgon klockan 15.45 är jag ännu mera lycklig. Då stämplar jag ut för dagen, kilar inte på systemet och köper med mig en flarra vin innan jag åker hem till min fina familj och äter tacodinner som kompensation för den umgängeslösa helgen. Efter det styr jag mot vinkväll med några av jordens finaste flickor. Lovely!

Jag har inte träffat Evelyn sedan i fredagskväll och får inte träffa henne förns imorgonkväll. Jag har aldrig varit ifrån henne så länge och det känns. Jag saknar mitt lilla bustroll hemskt mycket. IMorgon ska jag pussa och krama ihjäl henne kan jag lova!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback