Yes sir.

Imorgon går jag in i min chillvecka på jobbet. Jobbar 07.45-16.45 måndag & tisdag, ledig på onsdag, 11-20 på torsdag, 11-17 fredag och sen är jag ledig hela helgen. Pretty damn soft va? Verkligen! Så kommer jag ha det varannan vecka ett bra tag här framöver, förbaskat skönt att veta exakt hur man kommer jobba. Jämför det med pruttdonken - big difference!

Imorse när jag kom till jobbet var det tänkt att jag skulle gå min sista dag dubbelt som jag gjort i två veckor nu. Men damen i fråga var sjuk så det var bara att axla ansvaret själv, visserligen har jag varit själv på golvet de senaste dagarna med men då har det ju funnits någon på telefon att ringa och fråga om det behövts. Det har iaf gått superbra idag. Nemas problemas, so far so good som det brukar heta. Vi hoppas morgondagen flyter på lika bra men det ska nog gå bra ska ni se.


Nu är det vindruvor som gäller framför en film och sen nattinatt. Yummie!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback