"Hoppla pålle".

Igår var tjejerna här och käkade tacos och tittade på Lets Dance. Mysigt hade vi det allt och kvällen avslutades ganska sent då klockan hann bli över tolv. Trött som få däckade jag i sängen och vaknade imorse, pigg & utvilad. Lovely. Jag & Evelyn körde R till jobbet då vi skulle iväg och handla blöjor.

         
Innan vi stack iväg dansade vi för fullt här hemma. Evelyn har min nya favoritklänning på sig, hon har en likadan i rosa också. Mjuk, skön, praktisk och fin - great combo!

När vi kom hem från handlingen lagade jag lunch. Blev sugen på ungsbakad falukorv så det fick det bli. R blir nog glad, han älskar typ det. Haha. När jag står och lagar maten hör jag hur Evelyn ropar från sitt rum "Mamma kom läta Tello" och när jag kommer in ligger hon i sin säng med boken om Vitello och väntar på mig. Det blev en liten mysstund med bokläsning. Mysiga unge ♥


Redo för bokläsning.


Vi red lite på "lilla gubbe" som Evelyn kallar gunghästen som hon fick i julklapp av min mormor & morfar innan det var dags för lunchen.

Nu har vi ätit lunch och jag har precis lagt Evelyn att sova. Jag ska plocka iordning alla saker jag ska ha med mig till Hanna ikväll då jag faktiskt ska sova över där för jag vägrar sitta och åka nattbussen hem mitt i natten alldeles själv. Nej ni, det får allt vara och så sussar jag hos fröken Östholm istället. Hur bra som helst!

Sen tänkte jag faktiskt försöka vila ögonen en stund jag med för det är bland de bästa jag vet. Att slumra till en liten stund mitt på dagen när Evelyn sover sin nap.

Plocka, vila och sen fixa det sista inför kvällen. YES SIR!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: hanna ;-)

Åh jag vill också sova middag....

Kanske hinner med det innan fröken karlsson

Kommer hit ;-)

Syns snart, LOVE H!

Postat av: sanna

SUPERSÖT klänning! älskar färgen! ha de såååå kul ikväll litle mama! =) shake that ass för mig med! Ta en stooor klunk av din drink för mig också vettja!! haha (längtar till sommaren) =) Puss

2011-01-08 @ 16:33:28
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback