Sunny day.

Godmorgon lediga dag!

Jag ska snart bege mig ut för att lämna R på jobbet och sedan styra mot Uppsala. Jag ska nämligen fixa nya däck på bilen där. Vi lämnde in bilen häromdage för att den låtit som en helikopter när man kör på motorvägen och svaret blev slitna däck. Han sa att dem kunde explodera när som helst och att vi helst inte ska köra med bilen. Men jag ska iaf köra till Uppsala då, väldigt långsamt kan jag tala om, och få det ordnat. Så har vi det problemet ur världen!


Min älskling igårkväll i pyjamasen hon fick av Nessan & co.

Det kanske blir lunch påvägen och ett stopp någonstans för lite span i butiker när däcken är ordnade. Vi får se vad jag känner för. Vid tre ska jag iaf hämta solstrålen på förskolan.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback