Shopping.

Gårdagen blev inte riktigt som det var planerat från början. Min plan var att bara vara hemma och chilla, tvätta & städa lite, leta & sortera papper och få lite skit gjort. Ingenting av det hann jag med, joo dammsugning då. Men annars var jag och fixade nya däcken och sen en sväng i Stinsen med mamma och lillebror när jag hade hämtat Evelyn på förskolan. Inte fel det heller iofs men jag hade behövt få lite annat skit gjort också. Det får bli nästa gång jag är ledig helt enkelt.

Det blev lite shopping på Stinsen. Evelyn fick en klänning och jag fick med mig två par leggings och ett par chinos med hög midja (love love love). Måste dock prova chinosarna lite till här hemma för det är inte helt lätt att prova kläder med en tvååring som är både högt & lågt. Det där med hög midja på byxor är ju fasligt snyggt men jag vet inte riktigt om jag passar helt hundra i det, återstår att se.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback