Rackartyg.

Igår upptäckte jag en sak inne på Evelyns rum när tjejerna var här.
Våran lilla rackarunge har målat på halva väggen där inne, med en penna som inte går bort. Det är den där pappa R som inte riktigt har koll på den unga damen när dem är hemma. Hon har nämligen ritat på en stol och på en bänk tidigare också (dock inte såhär mycket) och alla gånger under Rs supervision. Suck!

Jag har haft planer på att måla om Evelyns rum men har velat avvakta men nu får jag helt enkelt slå slag i saken för sådär kan det inte se ut inte. 


Nu ser man inte så värst bra men det är ganska mycket och även på hennes mätsticka har hon ritat.

Det var väl egentligen bara en tidsfråga innan jag skulle hitta strecken på väggen. Små barn hittar på rackartyg, det hör till. Men nu är det jag som låser in alla pennor någonstans för att slippa flera fula streck.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback